Katsed, katsed...

 Hei hei!

    Viimasest postitusest on juba mõnd aega möödas. On olnud päris tegus aeg ja aega napib. Kõik vabaaeg on alati sisustatud ja on palju asju mida teha.

    Mis siis toimunud on vahepeal? Tegelikult on toimunud igasuguseid asju aga kõik neist ei ole nii tähtsad ja neist on mõtetu ka rääkida. Olen tegelenud aktiivselt kodutütardega (meil on olnud koondusi ja palju põnevaid sõpradega koos veedetud aegu jne...) Koolis on hinnetega hakanud kõik isegi paremuse poole minema. 3 trimester on kestnud kõigest paar nädalat vist ja võib öelda olen isegi positiivselt üllatunud oma hinnete suhtes tegelikult. Kooli kõrvalt olen käinud tööl, mis on mulle hästi mõjunud. Tänu tööle,  kus ma pean rääkima inimestega koguaja on minu oskus võõraste inimeste poolde pöördumisega palju muutunud ja olen tänu sellele palju julgem.✌

   Vahepeal on olnud ka koolides katsed. Just laupäeval saigi käidud kolme kooli katsetel. Võrreldes 32.keskkooliga siis kolme kooli katsed olid mingil määral lihtsamad. Kuid seekord oli mul pinge suur mida mul 32.keskkooli katsetel ei olnud. Kolme kooli katsetel oli jube palju inimesi ja ka see tekitas pinget. Testide osa oli selline normaalne. Alustasin inglise keele ja eesti keele testide tegemisega ja viimaseks jätsin matemaatika, mis oli kolmes testist kõige raskem minu jaoks. Testide lahendamiseks oli meile antud 2 ja pool tundi millest 1,5 tundi läks juba matemaatika testi lahendamisele. Teste ära andes tundsin ma end suhteliselt hästi ja positiivselt  aga kui ma klassist välja astusin hakkasid pisarad lihtsalt voolama. Pinge langus oli lihtsalt nii suur ja igasugused mõtted täitsid pead. Kokkuvõttes ma ise loodan, et mul läks hästi seal ja et ma saaksin edasi vestlusvooru. Muidugi on ees veel mitmeid katseid nagu näiteks riigigümnaasiumide katsed, mis on juba see laupäev.

   Selleks korraks kõik jälle ja kui teil on küsimusi siis mulle saab alati igal pool kirjutada.💬

   Minu poolt kõike head teile! Ja edu kõigile, kes peavad samamoodi katsetel käima!💖💖

Kommentaarid

Populaarsed postitused