Minu esimene blogi

Hei hei

Olen otsustanud blogi pidama hakata.

Minu nimi on Rebecca ja ma olen 13 aastane,käin kuuendas klassis.Mulle meeldib väga lugeda,joonistada ja meisterdada.Minu hobideks on kodutütred ja lugemine.Olen väiksest saati  tahtnud saada juuksuriks.Mulle meeldib väga teha ilusaid pilte.Tulevikus tahaks ma õppida fotograafiks ja juuksuriks.Need kaks asja sobivad omavahel nii hästi kokku.Vabal ajal  üritan kokata aga see ei tule kunagi välja kuna meie peres kokkab ema köögis.Suviti üritan ma võimalikult palju ujumas käia.

Oled sa kunagi päevikut pidanud?-Ma olen mitmel korral proovinud aga kui paar päeva on möödas ei viitsi ma seda enam teha või siis unustan selle ära.Päevikut pidades on kõige tähtsam see,et sa kirjutaksid sinna ausalt.Nüüd proovin ma seda teha siin blogis kus seda näevad ka teised inimesed.

Blogi on minu jaoks täiesti uus asi.Ma pole mitte kunagi blogi pidanud ega ka lugenud.Vanemate käest olen ma vahel küll kuulnud midagi kuulsamatest blogijatest kuid ise ma asjaga kursis pole.Mul on mitmel korral tulnud mõte,et ma võiks hakata blogi pidama kuid siiani on see olnud lihtsalt mõte.

Igatahes olen ma otsustanud blogiga katset teha,et oleksüks koht kus saan öelda täpselt seda mida ma tahan,millal tahan ja kuidas tahan.Ning et ma ei peaks muretsema,et see mida ma ütlen ei kõlaks coolilt või näitaks mind mind tobedas valguses.


Okei ma arvan,et praeguseks on see kõik.Aitäh lugemast.Ja andke mulle all👀👇 kommentaarides teada,mida te arvate.Küsimused on teretulnud iga kell.😍😃
NB!Vaadake ka minu Facebooki lehte- Rebecca Blogi.

Kommentaarid

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Hey Rebecca! Väga äge mõte. Sulle tuli just üks lugeja juurde. Ootan uusi postitusi ja seda, et sind koolis jälle näha! 🙂

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Äitäh! Ootan väga ,et ka sind koolis uuesti näha!

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused