Suvi ongi juba käes!

Hei, hei kallid lugejad!
 
Ma pole juba päris pikk aega midagi postitanud. Miks? Eks ikka sellepärast, et mul pole olnud ideid millest blogi kirjutada.
 
  Suvi on juba käes ja kool on läbi (jess!). Enamus lapsed lähevad juba varakult õue mängima, mõned saavad sõpradega kokku, osad käivad juba  rannas ujumas ja mõned istuvad kodus ja mängivad/on niisama oma nuti-pluti telefonides.
 
  Aga mida te teete siis kui sajab vihma? Arvatavasti mõned loevad raamatuid, joonistavad (tüdrukud?), mängivad oma õdede/vendadega (nendel kellel on), istuvad oma telefonides, vaatavad telekat, magavad?

  Enamjaolt mina loen raamatuid, vahel harva joonistan, tegelen oma vennaga kui viitsin. Päikseliste ja vihmata ilmadega käin ma perega jalutamas või olen koos oma sõpradega õues.
 
  Igatahes...Kas kellelgi on soovitusi mida teha suvel siis kui  on igav? Nii ja nüüd raamatu soovitusi noortele (11-15 aastat) kellele meeldib lugeda:
  1. "Tüdruk online"-sellel on 3 osa
  2. "Ekraani taga"
  3. "Maresi"-punase kloostri kroonikad
  4. "Naondel"-punase kloostri kroonikad
  5. "Viimane hingelind"
  6. "Kui ma jään"
  7. "Mina olin siin"
  8. "Keegi teine"
  9. "Teine elu"
  10. Videviku saaga kõik raamatud
  11. "Lootusetu"
  12. "Ütlemata sõnad"
  13. "Tõde või tegu" kolm  osa
  14. "Imekummaline"
  15. "Kasuisa"
  Andke mulle all👇 kommentaarides💬 teada kuidas see teile meeldis ja palun lisage soovitusi mida teha suvel kui on üli igav.
Ilusat suve kõigile!😀💖

Kommentaarid

  1. Üli hea blogi postitas. Jätka ikka sama moodi💞💞. Aitäh lugemissoovituste eest❤️💞💗💖

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused