Uued muudatused elus🛳

Hei hei!

   Ma pole pikalt ühtegi blogi postitust teinud , sest pole olnud häid ideid.Pärast minu viimast blogi postitust on nii mõndagi juhtunud.
    Alustame  siis suvevaheajast. Suvel olin peaaegu igapäev õues minuga samas kandis elavate tüdrukutega (okei mitte ainult tüdrukud , mõned poisid olid ka).Mingiaeg olin ma isegi oma vanaema juures maal koos oma kahe üli toreda sugulasega. Meil oli maal üli tore kuna me istusime osa sellest ajast väikeste laste basseinis😂.Nagu ikka käisin ma ka see aasta Kodutütarde ja Noorkotkaste suvelaagris. Siis tuli september ja  oli aeg minna uuesti kooli....Koolis ma ei jõudnudki kaua käia kui ,juhtus äkiline asi 💥💥💥 ja mu vanemad otsustasid et nüüd võiks kolida Soome. Ja siin ma nüüd olen🛳

   Olen nüüdseks juba  kuu aega soomes elanud.Mõned inimesed võivad arvata,et "Appi kuidas sa küll hakkama saad,et selline elukorralduse muutus võib sinu jaoks kindlalt raske olla". Aga ei nii ei ole.Ma küll alguses ei tahtnud seda uskuda ise ka.Vahel ongi vaja tuua ellu muutusi.Ma mõtlesin ka enne Eestist lahkumist,et appi kuidas ma nüüd hakkama saan kui lähen uude kooli jne aga minu väga head sõbrad julgustasid mind kuna nad tunnevad mind piisavalt ja teavad hästi,et ma saan kõigega hakkama kui tahan.
   Ma ütlen teile see ei ole üldse nii hull kui see alguses võib paista.
   Esimesel päeval õpetaja tutvustas mind klassile ja siis pöördus minu poole ja palus mul istuda sel hetkel olin ma küll nagu😮 "oot oot mis te nagu päriselt ka tahate,et ma kohe õppima hakkaksin?"😓ma ei saanud midagi aru kuna olin segaduses ja ehmunud,et mind juba nüüd kohe pannakse õppima.Õpetaja andis mulle palju ülesannetega lehti( nii mingi 30 lehte) ja siis veel mingid vihikud ja soome keele õpiku📓📖
   Nüüdseks olen juba peaaegu  kaks nädalat koolis käinud ja ma saan omadega väga hästi hakkama.
   Ma tahan tänada oma kalleid sõpru 👥keda ma olen saanud usaldada:
Marta,Carola,Miriam,Kirke,Hanna,
Renate, Cristelle 😘❤



Igasugused küsimused on oodatud😊

Kommentaarid

  1. Saad kõigega hakkama ja tervitusi Kullost. Ütlen mudeli ja maketiehitajatele uudise edasi. Õigemini kirjutan, sest tunde ei toimu. Ole terve!

    VastaKustuta
  2. Saad kõigega hakkama ja tervitusi Kullost. Ütlen mudeli ja maketiehitajatele uudise edasi. Õigemini kirjutan, sest tunde ei toimu. Ole terve!

    VastaKustuta
  3. Muidugi sa saad!😉 Ma loodan, et varsti jõuad minu juurde ka.😉😀💕😘
    Igatsen sind niiiiii väga!💕

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused