Jõuludest🎄🎁

Hei hei!

   Uus aasta on taas juba kätte jõudnud. Jõulud ja aastavahetus on juba selja taga. Varsti on juba veebruar.
    Jõulud olid seekord täiega ootamist väärt, sest sain tulla Eestisse jõule vastu võtma. Juba nädal aega enne Eestisse minemist ma muretsesin😓, et mida ma peaksin küll kaasa võtma,et ma midagi ei unustaks. Lõpuks jõudiski kätte Eestisse sõitmise päev. Laev oli siis inimestest täis.Inimesed tahtsid saada endale kiirelt ristumiskohas nad ei vaadanud ette kuhu nad astuvad päris paljud tormasid minu perest üle tõugates.Lõpuks leidsime ka meie omale istekohad meiega ühines minu onu. Alguses kui laev sõitma hakkas oli kõik isegi täitsa okei aga kui olime juba umbes 1h sõitnud siis hakkas laev kõikuma edasi tagasi🛳🌊.Õnneks see ei olnud nii hull kuid  mulle see ikkagi ei sobinud.Natuke oli paha olla aga ei midagi muud.[ükskord kui ma Kodutütarde ja Noorkotkaste laagrist tagasi  sõitsin(mingise väikese saarepealt ) siis kõikus laev korralikult🌫.Muidugi mõjutas ka seda kõikumise tugevust see, et  laev oli väike. Enamus lastest istusid pingil ja mõned üksikud istusid põrandal. Aga mina....ütleme nii, et mina lamasin põrandal.😂Nii mõnetki vaatasid mind kui hullu..]
   Jõululaupäeval läksime perega maale.Kohale jõudes nägin kohe oma sugulast(www.vikireadingdiary.blogspot.com) keda ma olin tahtnud väga näha💋. Tegime koos kartulisalatit. Õhtul tulid kingitused 🎄🎁kuuse alla siis läks tõeliseks mölluks💥. Oli vägagi tore õhtu terve pere seltsis. Järgmisel päeval sõitsime juba tagasi, aga sellega ei lõppenud minu jõulud.   Jõdnud tagasi  Soome käisime korra kodus ja sõitsime edasi minu kasuisa ema juurde kus oli veel tema õe pere ja vanaisa. Pidasime ka nendega jõule. Õhtul hilja läksime koju.
    Vana aasta õhtu!!! Ka see oli seekord üli tore. Võtsime uut aastat  vastu minu onu perega. Enne südaööd lasiminu onu ilutulestikku🎆🎇.Vana aasta oli vapustav!✨✨
    Kuigi mõnd aega on juba jõuludest ja vana aasta õhtust möödas tahaksin ma siiski teada mida teie tegite jõuludel ja vana aasta õhtul?😊 Ootan teie vastuseid alla kommentaaridesse⬇💬

Kommentaarid

Populaarsed postitused