Taas kooli🙈🙊😜

Hei, hei!


  Juba ongi august ja paari nädala pärast hakkab teil kool. Minul aga hakkas juba tänasest kool siin Soomes.✌

  Taas olen ma uues koolis kus kõik on täiesti võõras (peale minu kahe sõbranna kes minuga samasse kooli sattusid). Uus kool on hiiglaslik ja ma arvan et ma käin mitu nädalat  nagu peata kana mööda kooli ringi... Minu klassis on peale minu veel 5 õpilast. Kõik eri riikidest. Miks meid nii vähe on? Vähe on meid selle tõttu kuna me oleme eriklassis (Valo). Eriklassis käivad need õpilased kes on tulnud teiselt maalt ja ei oska Soome keelt. Mina pean eriklassis käima jõuludeni siis on saanud aasta täis ja saan minna üle tava klassi õppima. Järgmisest nädalast saan aga hakata  käima teatud tundides tava klassis.

  Kuigi täna oli esimene koolipäev andis õpetaja mulle kodutööks kirjutada 250 sõnalise essee oma suve kohta (tegelikult oleks olnud vaja kirjutada 500 sõnaline essee aga õnneks tänu kauplemisele sai sõnade arvu vähendada poole võrra).Ausalt öeldes ma ei kujuta ette mida või millest kirjutada.😐 Õnneks on mul järgmise nädalani aega selle kirjutamiseks.

  Igatahes see kord tuli küll lühike postitus aga ega kõik postitused ei peagi olema hullult pikad. Igasugused küsimused on alati oodatud kommentaaridesse                                                                          PS! teie kellel pole veel kooli nautige veel viimaseid nädalaid enne kooli.

Kõike head!😇

  

Kommentaarid

Populaarsed postitused