Ühest vene poisist..😉

 Hei, Hei!😏


  Pole juba mõnd aega postitanud taas, kuna pole olnud sellist hetke, et mõelda millest võiks taas kirjutada. Septembri alguses olin ma küll jõudnud välja mõelda millest kirjutada, aga miskipärast ei jõudnudki ma seda postitada..😅

  Millega ma siis vahepeal tegelenud olen? Otseselt midagi erilist polegi olnud. Olen juba kaks kuud koolis käinud ja selle aja jooksul on mul olnud ainult kolm testi. Rootsi keele testis sain ma 8-, matemaatikas 8 ja inglise keele testis sain ma 9- (Soomes on kõige parem hinna 10). Peagi on tulekul veel paar testi juba homme ongi mul inglise keeles väike test tulekul. Mind paneb imestama see, et kuidas ma siin saan nii hästi hakkama kui Eestis. Eestis olin ma  tihti teatud õppeainetega hädas.

  Nii palju siis minu õppimisest...

  Ma usun, et nii mõnelgi teist on ka nii juhtunud... Igatahes mul on klassis üks vene poiss kes on minust peajagu lühem ( ausalt ma ei tea mis tähtsus sellel pikkusel on aga okeeey siis😐😂). Iga  tunni aega tunnen ma et keegi vaatab mind. Vaatan siis klassis ringi ja avastan jälle, et ta vaatab mind (nii iga tunni aeg..) Ta naeratab alati väga kahtlaselt/imelikult kui ta mind näeb. peale selle, et ta mind tunni aeg vahib, ta ka kiusab mind omal viisil. Ta lööb mulle käega vastu pead koguaeg (õnneks mitte väga tugevalt aga siiski). Vahel suudan ma teda takistada aga see on raske kui ta hoiab mu randmest ühe käega kinni ja teisega üritab mind lüüa, käe vabastamine tundub vahest lihtsalt võimatu. Eelmine nädal kolmapäeval peale kooli lõppu kui ma ootasin oma vene keele tundi. Istusin siis ühel kuni ühel keegi mulle vastu pead paneb. Taas õnnestus tal seda teha. Ta oli oma sõbraga kes talt siis küsis midagi. ainuke millest ma aru oli see, et ta sõber ütles mu kohta printsess, see mida ta küsis talt jäi mulle siiski arusaamatuks.. Korra ma küsisin vene keeles, et miks ta mind kiusab aga ta lihtsalt kirjutas mulle paberile vastuse: сосй нуй :) . Peale selle olen ma talt ka soome keeles küsinud aga ta ütleb ikka ja jälle et  ta ei kiusa. Eks näis mis saab.

 Praeguseks kõik.

Järgmise korrani!😘

Teie aga võite mulle julgelt kirjutada kui soovite midagi öelda või küsida.💬💗

Kommentaarid

Populaarsed postitused