Minu tegemistest 🤔✨

 

Hei hei!!

Suured vabandused taas,et ma ei ole jälle nii pikk aega ühtegi postitust teinud. On olnud palju erinevaid asju tulnud vahele ja pole lihtsalt jõudnud midagi kirjutada. Üritan olla aktiivsem edaspidi kuigi ei seda väga lubada. Ma ei oska eriti lubadustest kinni pidada niiet jah eks näis mis saab. Olen seda blogi pidanud juba veidi üle aasta ja mul on kõigest mingi 11 postitust kirjutatud. Aga olen mega tänulik teile kes te olete mu blogi laulma peal hoidnud see tähendab mulle mega palju. Ja juhuuu 1500   lugemist ongi täis wow poleks midagi sellist uskuda. Olin suht kindel, et aastaga tuleb kõigest  umbes 200 lugemist täis aga ei see ületasmu ootusi täiega!!! Ja ma olen mega Happy!😀😇♥️♥️

  Millega ma olen tegelenud?  No igatahes jõulud on juba kaugel selja taga nüüd, jaanuaris oli mu sünnipäev ja ma olen nüüd lõpuks ometi 15 aastane♥️♥️ ausalt öeldes sain elu parima üllatuse oma sünnipäeva peol kui mu parim sugulane kohale ilmus. Ma ei olnud selles üldse teadlik, et ta tuleb. Mu ema oli lihtsalt kuule ole hea mine tee alt koridori uks lahti aga ta ei öelnud miks. Kui ma nägin trepist alla kõndides, et see oli mu sugulane oleks ma peaaegu trepist alla kukkunud kuna üritasin trepist alla joosta😂😅. Nüüd on juba veebruar... Olen viimasel hakanud palju raamatuid lugema mis on kõik soome keeles. Koolis on kõik hästi isegi mis sest, et on olnud ka mõningaid draamasid aga just see teebki koolipäevad põnevamaks.Täna oli mul inglise keeles kontrolltöö ja ma tegin selle 20 min ära( btw see oli kaks lehte plus see oli kahepoolne ). Järgmisel esmaspäeval on sõbrapäev ja ma  nii ootan seda juba, kuna eelmine aasta mul ei olnud ühtegi sellist sõpra kellega sel päeval koos olla. See nädal tuleb mul igatahes taas kiire aga õnneks on homme mul lühike Kooli päev 10:15-14:05.  Kaks matemaatika tundi ja siis kaks keemia tundi. Kõige lihtsamad tunnid üldse😅
 
Igatahes selleks korraks on taas kõik. Loodetavasti  suudan ma edaspidi aktiivsem olla. Püsige terved ja olge mõnusad!♥️
Tsaukiii!!♥️💕

Kommentaarid

Populaarsed postitused