Minu Suvi🌅🌻

 Hei!

  Loodetavasti olete suve siiani nautinud.🌅🌻 Siiamaani suvi on minu meelest möödunud üsnagi kiirelt. On olnud tegus suvi see aasta. Veetsin poole oma suvest Eestis. Olin alguses paar nädalat vanaema juures aga suurema osa ajast olin siiski oma tädi juures. Käisin sugulastega palju väljas, rulluisutamas/rattaga sõitmas, tegime mega palju pilte, tegime üksteisele meikki jne... Jõudsin isegi oma lemmikuid raamatuid uuesti lugeda. Enne soome tulemist sai shoppamas käidud. Olen juba peaaegu terve kuu olnud juba Soomes. Olen käinud igapäevaselt rattaga sõitmas, käisin Serena veepargis🌊, kinos ja uuesti shoppamas.👚👗

Enamused saavad veel suve nautida  aga mul hakkab juba 11.augustil kool. Ootan juba kooli minekut põnevusega. Ikkagi 9.klass hakkab ju. Mul on nii palju asju millele tuleb hakata keskenduma jne.🏫

Soovin teile kõigile mõnusat suve lõppu ja kõike head. 💬Kommentaaridesse võib alati kirjutada ja ühendust võib võtta ka Facebookis- https://www.facebook.com/RLBlogi .

                                                                                                                                              Teie---Rebecca

Kommentaarid

Populaarsed postitused