Taas tagasi ja uue hooga✌

 Hei hei!

 Pole pikk aega ühtegi postitust teinud kuigi lubasin seda. Enam ma sellist lubadust andma ei hakka, see on lihtsalt mõtetu teades, et ma seda täita ei suuda. Pärast mu viimast postitus on nii mõndagi muutunud. Esiteks olen ma  üle kolme kuu elanud Eestis. Võib öelda, et minule tuli see üllatusena, kui vanemad rääkisid kolimisest, aga olen vägagi rahul omadega. Eestis on kuidagi palju parem tagasi olla, mis siis et koolis on raske aga ikkagi on kodumaal parem olla kui kusagil mujal.😌

 Õppimisest rääkides võib öelda, et tõesti on raske vahest. Nii mõnegi ainega on probleeme nagu näiteks matemaatikaga ja eesti keelega. Olen siiski endas kindel, et suudan tulla toime kõigega ja kindasti muutuvad ka hinded millalgi.✌

On olnud üpriski palju tegemisi koguaeg. Kord kooliga seotud kuid ka kodutütardega. Juba õige pea on tulekul pidulik koondus ning ka võistlus, mis toimub pärnumaal. Olen ülimalt põnevil ja ootan juba järgmist nädalat. Pole 2 aastat ühelgi võistlusel saanud käia ja nüüd on taas võimalus võtta osa erinevates tegevustes, mida ma kavatsen kindlalt teha.😍

Tean, et nii mõnigi 9.klassi õpilane mõtleb praegu mida oma tulevikuga ette võtta. Kuhu minna õppima ja kuidas saada hinded korda. Ka minuga on nii ning olen suutnud õnneks panna paika kuhu koolidesse ma katsetele kindlalt lähen. Mõndadesse koolidesse olen juba end registeerinud katsetele ning esimesed katsed ongi juba õige pea märtsis! Ka hinnete osas on nii, et mõtlen pidevalt kuidas parandada oma õppitulemusi koolis. Vahepeal tundub kõik lootusetu, kuid siis tuleb taas meelde mille nimel ma seda kõike teen. Motivatsioon ja tahtejõud on need mis aitavad mind igas olukorras. Tuleb olla kannatlik ning ei tohi alla anda, kui tekib raskusi.

Selleks korraks on kõik. Uus postitus tulekul esimesel võimalusel kui võimalik aga selles ei saa kunagi kindel olla. Olge muhedad ja kõike head minu poolt!😉

Kommentaarid

Populaarsed postitused