PĂ€eviku pidamine📖


   Hei, hei!


       Nii mĂ”nedki inimesed peavad pĂ€evikut. PĂ€evikusse vĂ”ib kirjutada erinevaid asju. MĂ”ned kirjutavad sinna oma mĂ”tetest, pĂ€eva kokkuvĂ”ttest. MĂ”ned vĂ”ivad ĂŒldsegi kirjutada sinna lihtsalt tĂ€htsaid mĂ€rkmeid/sĂŒndmusi.

       Ka minul on oma pĂ€evik/mĂ€rkmik kuidas iganes selle kohta ka öeldakse. Mina nĂ€iteks kirjutan sinna erinevaid soome keele reegleid ja sĂ”nu. Minu arust on pĂ€eviku pidamise juures kĂ”ige parim asi see kui seda kujundada. Mul on kaks vĂ€ga head sĂ”brannad kellel on ka oma pĂ€evik. Nemad nĂ€evad selle kujundamisega palju vaeva. Minulgi lĂ€heb kaua aega aga mitte kujundamisega vaid hoopis kirjutamisega ja vormistusega.😄 Minu jaoks on see hea ajaviide kui pole midagi targemat teha pole. Kusjuures isegi minu kĂ€ekiri on sellega paranenud. Kui varem ei osanud ma oma kĂ€ekirjast midagi vĂ€lja lugeda siis nĂŒĂŒd on see teisiti, mu vanemad isegi saavad mu kĂ€ekirjast aru.😂

NĂŒĂŒd aga mĂ”ned pildid minu pĂ€evikust:




Praeguseks on kĂ”ik. Teie aga andke mulle kommentaarides💬 teada kas ka teie peate pĂ€evikut vĂ”i olete kunagi pidanud? Mida teie sellest arvate?😇

Kommentaarid

Populaarsed postitused