Uuus postitus üle pika aja 🤪

 Hei,Hei


  Täpselt eile 6.aprillil sai aasta täis minu esimesest blogi postitusest.Uskumatu kui kiirelt aasta on möödunud. Ma pole nii pikk aega ühtegi postitust kirjutanud kuid kui ma eile  õhtul kalendriise vaatasin imestasin, et juba ongi aprill nagu alles oli veebruar ju?

    Nüüd aga minu viimase aja tegemistest.Viimasel nädalal, kolmapäeval oli mul ajaloos suur test. Ma ise ei saanud midagi  aru mis ma tegin. Kirjutasin lihtsalt vastuseks asju mis tundusid enamvähem õiged ja loogilised. Samal päeval sain oma töö tagasi ja ma olin vägagi üllatunud kui ma tulemust nägin. 41p/47p`st hindeks sain 9+  mis on vägagi hea kuna Soomes on kõige parem hinne 10.🤔

Lihavõtted polnud midagi erilist, õnneks ei istunud ma palju kodus kuna meie hoolde jäeti sugulaste koer🐶🐶 kellega ma siis kõigil kolmel vabal päeval jalutamas käisin. Esmaspäev oli mul ka vaba, kool hakkas alles eilsest jälle. Igatahes tuli mu emal vägagi hull mõte teha mulle afropatsid. Pidin siis istuma nii umbes 5h, kokku tuli 45 afropatsi.

  Selleks korraks on kõik aga varsti on tulemas uus ja palju palju pikem postitus. Igasugused küsimused on alati oodatud.💬 https://www.facebook.com/pages/category/Personal-Blog/Rebecca-blogi-105336601133508/

Kommentaarid

Populaarsed postitused