Minu tööpäev

 Heippa Hei!

   Mõtlesin, et räägin natuke oma tööpäevast. Millal ma ärkan jne...

    Igatahes hommikuti⏰ ärkan ma kell 6, teen kõik oma hommikused tegevused ja lähen kodunt minema pool seitse, et jõuda kella seitsmesele rongile🚆. Miks ma rongiga lähen? Eks ikka selleks, et mu töökoht asub kodust 40 km kaugusel. Rongis tekib alatihti selline tunne, et tahaks magama jääda. Tööpäev algab kell 8. Esimese asjana peab seadma kõik asjad enne värvimist valmis. Kõigepealt tuleb vaadata kas terassi põrandale pandud kile on õigesti. Vahest  jõuab tuul korraliku segaduse tekitada. Järgmiseks tuleb panna uuesti teibid kohtadesse kus need on lahti tulnud. Viimasena tuleb kuivatada kõik pintslid ja rull, kui see on tehtud siis võib valada ühele alusele värvi ja alustada värvimist. Tööpäeva lõpetan tavaliselt kell 13. Õhtuti käin lihtsalt väljas või saan sõpradega kokku. Vahest on ka nii, et olen lihtsalt kodus ja vaatan telekat.

  Selline siis vist ongi minu tööpäev. Aga no ma olen kõigest nädal aega alles käinud nii, et arenemise ruumi veel on küllalt. Teie aga kirjutage kommentaaridesse milline on teie suvine argipäev? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused