Suvii

 Hei päikselisi tervitusi kõigile🌞🌻

   Suvi on juba käes ja kool on läbi. Usun, et enamused on õnnelikud, et lõpuks algas suvevaheaeg.

 Mida teie see suvi plaanite teha? Mina käin näiteks see suvi tööl ja veedan sõpradega aega. Alles eelmine nädal me käisimegi sõpradega piknikul. Mega tore oli jutustasime niisama omavahel ja tegime  miljon pilti  koos😆.Tööl olen ma juba nädal aega käinud ja praegu  juba teine nädal käib. Mu töö ei ole raske see on tegelikult suhteliselt kerge minu jaoks. Minu jaoks on see töö isegi natuke põnev. Muidugi pean ma olema ma vägagi täpne mindagi ei tohi valesti minna😐. See on nii tore saada töökogemus varakult enne täisealiseks saamist. Nagu kõik see vaev, et raha ise teenida mitte vanemate käest koguaeg küsida. Minu arust on oma teenitud raha palju parem kui vanematelt niisama küsitud raha.

  Selleks korraks on kõik kuna mul pole seekord midagi väga kirjutada. Teie aga andke kommentaarides teada mida teie arvate ise raha teenimisest? Millised plaanid teil on suveks?💬😀

  

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused