Esinemiseks valmistumine🎤🎵

Päikselisi tervitusi kõigile!🌻🌻



   Istun praegu  köögi laua taga ja vaatan kuidas mu pisike vend joonistab. Viimasel ajal on olnud vägagi kiire ja tegus. Polegi jõudnud mainida, et ma kolisin paar kuud tagasi mis tõi kaasa ka kooli vahetamise. Õnneks uus klass on väga sõbralik ja õpetajad on suhteliselt okeid. Õppimine on nagu ikka ka uues koolis lihtne.

    Uskumatu kas polegi veel kuu aega ja juba saabki taas üks kooliaasta läbi. Minul endal on praegu nädal aega koolist vaba. Kõik koolid Helsingis on kinni kuna õpetajatel on streik. Mulle endale see väga ei meeldi, et mul terve nädal kuni teisipäevani vaba kuna kooli lõpuni on nii vähe aega ja meil on iga nädal mitu suurt kontrolltööd. Tänu sellele õpetajate streigile lükkusid meil mõned tööd edasi ja see tähendab, et meil on tulekul ühel nädalal juba 3-4 tööd.😓

  Enamused inimesed teavad, et mulle meeldib väga laulda. Ma võiksin laulda mitmeid tunde. Me oleme viimasel ajal muusika tunnis harjutanud klaveri ja ukulele peal final countdownia ja ma olen saanud paaril korral kogu klassi ees laulda seda üksi. Ja eelmine nädal tegi muusika õpetaja mulle ettepaneku laulda kogu kooli ees viimasel kooli päeval. Kõikidest 8.klassidest võtab muusika õpetaja õpilasi esitama kooli viimasel päeval final countdownia. Mõned mängivad klaverit/ukulelet/kitarri/trumme ja paar õpilast laulaksid. Muusika õpetajale meeldib mu laulmine ja selletõttu ka see ettepanek, et ma võiksin esineda. Ma nõustusin aga ütlesin õpetajale, et ma laulan ainult siis kui ta suudab leida veel paar lauljat kuna üksi ma pole nõus laulma. Nüüd tulebki hakata harjutama selleks.🎤🎵

     Ma ei tea kuidas teie kõigiga on aga minul on suveplaanid juba peaaegu valmis. Mul on kaks valikut kas ma olen vanaema juures või ma oles suvetööl. Kindel on see, et ma olen suvel Eestis.✌😆


    Selleks korraks kõik. Teie kes te olete koolis siis tehke oma viimaseid pingutusi kohe on suvi taas käes.💓

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused